dilluns, 4 d’agost del 2008

26 Escola d'Estiu Ramon Trias Fargas de la JNC

Aquesta escola, que portava per títol “Infraestructures, energia, recursos naturals i demografia per un país capdavanter”, ha servit per obrir també un nou discurs a partir del debat intens que han provocat la vintena de ponents d’especialitats i procedències ben diverses que han passat durant aquests quatre dies per Riner (el Solsonès).

El debat en el sí de l’organització juvenil a l’entorn de la temàtica de l’Escola s’ha caracteritzat per no descartar cap opció que pugui aportar més autonomia a Catalunya en aquestes matèries, fins i tot pel que fa a l’energia nuclear, si bé cal exigir les màximes garanties de seguretat, eficiència, sostenibilitat i modernitat.

El secretari general, Jordi Cuminal ha agraït la feina i l’aportació de tots i totes les militants i ha donat per obert el període vacacional, però amb els reptes i les amenaces del país ben presents per poder seguir amb força ben aviat.


Reportatge de diversos moments a l'Escola:




Hissada de l'estel·lada amb Quico Homs

Fem el cafè amb... Quico Homs

El meu germà Arnau i jo amb el Quico Homs

El diputat al Parlament de Catalunya Josep -Lluís Cleries en la seva xerrada

Consell Nacional

Xerrada del diputat a Madrid Pere Macias

El meu germà Arnau i jo amb en Pere Macias

Xerrada amb el diputat al Parlament de Catalunya Josep Rull Ballada de Sardanes amb en Josep Rull

Sopar amb el President Pujol i la Marta Ferrusola

Discurs del President Pujol última prova: estirar la corda

Acte de cloenda amb la directora de l'escola Laia Romeu, el secretari general de la JNC, Jordi Cuminal i el Secretari general de CDC, Artur Mas Escoltant amb atenció

Preguntant a Artur Mas

El meu germà Arnau i jo amb l'Artur Mas


lema campanya d'estiu de la JNC: WE SHALL OVERCOME ( ens ensortirem)