dilluns, 25 de febrer del 2008














SOPAR MITING A CASTELLET I LA GORNAL
al restaurant Cal Barretet.
En aquest segon miting, em sorpren les atencions que em dispensen els assistents. Abans de començar el sopar, vaig parlar amb molts d'ells que m'interpel·len: Com és que tan jove et presentes de candidata ? Des de quan temps fa que t'hi dediques ? Son les preguntes que em fan més sovint i la resposta jo la tinc fàcil: Sento Convergència des de sempre, podem dir que abans de nèixer ja era de Convergència, també sóc la presidenta de la Juventut Nacionalista de Catalanya a Vilafranca, crec que els joves ens hem d'implicar de forma decidida en el model de societat que volem, per què el futur ens correspon. Som catalans, demòcrates i progressistes, i treballem per una societat més justa, més solidaria i més lliure.